Het enige wat ik je kan vertellen over de SAP's is dat HRC (Hillary Clinton) ze had en dat ze niet de juiste bevoegdheid

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Het enige wat ik je kan vertellen over de SAP's is dat HRC (Hillary Clinton) ze had en dat ze niet de juiste bevoegdheid

Bericht door Punisher2021 »

Anoniem 2 juli 2016
Het enige wat ik je kan vertellen over de SAP's is dat HRC (Hillary Clinton) ze had en dat ze niet de juiste bevoegdheid had om ze te bezitten. Ze zijn door iemand aan haar gelekt en ze heeft ze wel degelijk aan buitenlandse donateurs verkocht. Het bezit ervan alleen al maakt haar schuldig aan hoogverraad.
2025-08-14 17.06.14.jpg
Praying Medic News
In de zomer van 2016 gaf God me een zetje om de criminele activiteiten van de Clinton Foundation te onderzoeken. Ik begon in het voorjaar van dat jaar met mijn diepgaande onderzoek.

Toen, in juli, brak er paniek uit bij de FBI en het Ministerie van Justitie, omdat ze beslissingen moesten nemen over wat ze moesten doen met de vele onderzoeken die ze uitvoerden naar Hillary's vermeende misdaden.

Ik heb een paar dagen op 4chan doorgebracht met het volgen van een anonieme persoon die beweerde een FBI-agent te zijn, die informatie verspreidde over de FBI-onderzoeken naar de Clinton Foundation en Hillary's e-mailschandaal.

Dit is een van de berichten van de anonieme persoon. De anonieme persoon zei dat Hillary speciale toegangsprogramma's (SAP's) op haar onbeveiligde thuisserver had staan en deze aan het buitenland verkocht.

Speciale toegangsprogramma's zijn de meest geheime vorm van inlichtingen. Ze bevatten de meest gevoelige informatie. (Denk aan de locaties van nucleaire onderzeeërs of SEAL-teams.)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”