Het is erg belangrijk dat de farmaceutische bedrijven het succes van hun verschillende Covid-medicijnen moeten bewijzen

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Het is erg belangrijk dat de farmaceutische bedrijven het succes van hun verschillende Covid-medicijnen moeten bewijzen

Bericht door Punisher2021 »

Donald J Trump
Het is erg belangrijk dat de farmaceutische bedrijven het succes van hun verschillende Covid-medicijnen moeten bewijzen.
Trumptruthsocial.jpeg
Trumptruthsocial.jpeg (94.52 KiB) 31 keer bekeken
Veel mensen denken dat ze een wondermiddel zijn dat miljoenen levens heeft gered. Anderen zijn het daar niet mee eens! Nu de CDC over deze vraag zo verdeeld is, wil ik het antwoord, en wel NU. Ik heb informatie van Pfizer en anderen gezien die opmerkelijk is, maar ze lijken die resultaten nooit aan het publiek te laten zien. Waarom niet??? Ze gaan op jacht en laten iedereen zichzelf uit elkaar scheuren, inclusief Bobby Kennedy Jr. en de CDC, in een poging het succes of falen van het Covid-werk van de farmaceutische bedrijven te achterhalen. Ze laten me GEWELDIGE cijfers en resultaten zien, maar ze lijken die niet aan veel anderen te laten zien. Ik wil dat ze die NU laten zien, aan de CDC en het publiek, en deze ROTZOOI opruimen, hoe dan ook!!! Ik hoop dat OPERATIE WARP SPEED net zo "BRILJANT" was als velen beweren. Zo niet, dan willen we er allemaal meer over weten, en waarom het dat niet was??? Dank u voor uw aandacht voor deze zeer belangrijke kwestie! President DJT
https://truthsocial.com/@realDonaldTrum ... 5245605660
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”