MJ Truth Vraag: Geloofde u dat dit Driehoeksruimtevaartuig technologie van de Amerikaanse overheid was?

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

MJ Truth Vraag: Geloofde u dat dit Driehoeksruimtevaartuig technologie van de Amerikaanse overheid was?

Bericht door Punisher2021 »

MJ Truth
Vraag: Geloofde u dat dit Driehoeksruimtevaartuig technologie van de Amerikaanse overheid was?
Scherm­afbeelding 2025-09-10 om 14.04.51.png
2025-09-10 14.04.43.mp4
(29.18 MiB) 10 keer gedownload
Borland:
Dat dacht ik ooit wel... maar met de kennis die ik nu heb, zal ik die vraag in een SCIF moeten beantwoorden.

"Ik weet nu veel meer en om antwoord te krijgen op die vraag, ga naar ARRO (Anomaly Resolution Office)."

V: Denkt u dat het van een buitenlandse overheid komt?

Borland:
Nee, niet.

Dus niet Amerika... en ook niet van een buitenlandse overheid. Hij zinspeelt erop dat dit buitenaardse technologie is.

Dus... Wanneer vindt de buitenaardse invasie plaats?

Paul: Als buitenaardsen al heel lang op aarde zijn/komen, en daar duidt het bewijs en de getuigenissen wel op, en ze hadden de mensheid kwaad willen doen, dan hadden ze dat al veel eerder gedaan. Het schandalige aan de geheimhouding is dat er technieken mee gemoeid zijn die spoorslags een einde kunnen maken aan alle vervuilende energievormen die wij gebruiken. Oneindige, goedkope en schone energie, maar overheden verdienen teveel aan de vervuilende soorten, dus…

En wat dacht je van medicijnen die ons duizenden jaren vooruit zijn, die de meeste ziekenhuizen kunnen opheffen en ons daadwerkelijk weer op goedkope en veilige wijze gezond kunnen maken? Maar alweer, GELD!

En ja, natuurlijk zullen er in het gigantische en onmetelijk grote heelal ook intelligente beschavingen zijn die vijandig zijn naar andere beschavingen, je hoeft niet zo heel ver te zoeken naar zo’n beschaving, kijk maar om je heen hier op deze planeet!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”