HOLEE SHIZZLES
• Tussen 1999 en 2001 simuleerde NORAD een gekaapt buitenlands vliegtuig dat tegen een gebouw in de Verenigde Staten crashte als onderdeel van een "trainingsoefening".
• Daarnaast... plande het National Reconnaissance Office ook een "oefening" waarbij een gekaapt vliegtuig tegen een van hun gebouwen zou crashen.
Die oefening was gepland voor 11 september 2001 — en zou plaatsvinden op Dulles Airport, PRECIES het vliegveld waar American Airlines-vlucht 77 was opgestegen en "het Pentagon was binnengevlogen" (Scud-raket).
• 10 juli 2001, CIA-directeur George Tenet "was zo gealarmeerd over de inlichtingen dat ze een spoedvergadering eisten in het Witte Huis met Condoleezza Rice en medewerkers van de Nationale Veiligheidsraad.
• Op de ochtend van de aanslagen zei CIA-directeur Tenet tegen een Amerikaanse senator: "Ik vraag me af of het iets te maken heeft met het feit dat deze man een pilotenopleiding volgt."... en dat was 100% zeker het geval.
• Op de ochtend van de aanslagen was de Amerikaanse inlichtingendienst zo sterk dat de meeste kapers op de luchthaven werden gesignaleerd... maar geen enkel rapport vertelt ons hoe ze daar in de eerste plaats terechtkwamen.
Paul: Er is wordt inmiddels veel gesproken over 911 en daarbij worden de kapers en Bin Laden genoemd en dat de VS werd gewaarschuwd, maar het allemaal liet gebeuren. Ik geloof nog steeds dat Bin Laden niets met 911 te maken had. 911 was een inside job waarbij de Deep State met zeer vermoedelijk de mossad de volledige regie in handen had.