Ik ben ingelicht over de dodelijke schietpartij in het ICE-kantoor in Dallas, Texas. Er is nu onthuld dat de gestoorde schutter "Anti-ICE" op zijn hulzen heeft geschreven. Dat is verachtelijk! De dappere mannen en vrouwen van ICE proberen gewoon hun werk te doen en de "ERGSTE van de ERGSTE" criminelen uit ons land te verwijderen, maar ze worden geconfronteerd met een ongekende toename van bedreigingen, geweld en aanvallen door gestoorde radicaal-linkse activisten. Dit geweld is het gevolg van het feit dat de radicaal-linkse Democraten de wetshandhaving constant demoniseren, oproepen tot de ontmanteling van ICE en ICE-agenten vergelijken met "nazi's". Het aanhoudende geweld van radicaal-linkse terroristen, in de nasleep van de moord op Charlie Kirk, moet stoppen. ICE-agenten en andere dappere leden van de wetshandhaving worden ernstig bedreigd. We hebben ANTIFA al tot terroristische organisatie verklaard en ik zal deze week een uitvoerend bevel ondertekenen om deze binnenlandse terreurnetwerken te ontmantelen. IK ROEP ALLE Democraten OP OM NU TE STOPPEN MET DEZE RETORIEK TEGEN ICE EN DE AMERIKAANSE WETSHANDHAVING! De regering-Trump zet zich volledig in voor de ondersteuning van wetshandhaving, sterke grenzen, de beveiliging van ons thuisland, de deportatie van gewelddadige illegale criminelen en de volledige uitroeiing van het linkse binnenlandse terrorisme dat ons land terroriseert. Dank u voor uw aandacht voor deze kwestie! Bio Clandestine
HEEL interessant
Trump zegt dat hij "deze week een presidentieel decreet zal ondertekenen om deze binnenlandse terreurnetwerken te ontmantelen", verwijzend naar Antifa en radicaal-linkse binnenlandse terreurnetwerken.
Dat klinkt mij goed in de oren.