Rudy Giuliani gelooft dat de "kleine aanklacht van twee pagina's" tegen James Comey zal uitgroeien

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Rudy Giuliani gelooft dat de "kleine aanklacht van twee pagina's" tegen James Comey zal uitgroeien

Bericht door Punisher2021 »

TheStormHasArrived17
Rudy Giuliani gelooft dat de "kleine aanklacht van twee pagina's" tegen James Comey zal uitgroeien tot de "grote RICO-aanklacht" en "waarschijnlijk Comey, Brennan en een heleboel anderen ten val zal brengen."
Scherm­afbeelding 2025-09-29 om 17.53.53.png
2025-09-29 17.53.43.mp4
(33.11 MiB) 7 keer gedownload
Giuliani, een echte expert op het gebied van RICO-aanklachten (die de maffia ten val brachten), legt uit dat de misdaad collectief werd gepleegd door Obama, overheidsinstanties en zelfs Congresleden zoals Adam Schiff.

"Ik wilde Shifty Schiff al heel lang vervolgen... Shifty Schiff heeft een enorme fout gemaakt. Alles wat hij in het Congres zei, en meer, zei hij op tv. Wat je op tv zegt, wat je in het openbaar zegt, valt niet onder de clausule over meningsuiting en debat...

Als je een lijst omhoog houdt en zegt: 'Ik heb hier getuigen die direct bewijs hebben dat Trump betrokken is bij Russische samenzwering.' En tot op de dag van vandaag heb je er geen enkele van kunnen overleggen, dan denk ik dat er een terechte conclusie is dat je de samenzwering om een rechtmatig gekozen president af te zetten, verder hebt bevorderd."
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”