Jonathan Krispijn stopt per direct bij ON! en richt eigen platform op: ‘Ik wil gaan doen wat de rest nalaat’

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Jonathan Krispijn stopt per direct bij ON! en richt eigen platform op: ‘Ik wil gaan doen wat de rest nalaat’

Bericht door Punisher2021 »

2025-10-06 13.07.46.jpg
Jonathan Krispijn kondigt aan dat hij per direct bij Ongehoord Nederland vertrekt. Hij heeft een eigen platform opgericht genaamd ‘Krispijnpunt’.

Volgens Krispijn is er nog altijd een groot gat in het huidige medialandschap. Hij wil onder meer mini-documentaires gaan maken en mensen confronteren.

Gat opvullen
“Confrontaties, mini-documentaires en het bewust aanraken van gevoelige onderwerpen waar veel media, ook aan onze kant, liever omheen lopen,” schrijft hij op sociale media. “Daar heb ik begrip voor, maar juist daarom wil ik dat gat opvullen.”

Dinsdag 7 oktober publiceert hij een mini-documentaire over ‘Israël dat zijn eigen gijzelaars doodschoot’. Dit is een gevoelig onderwerp dat vraagt om andere perspectieven, stelt hij.

Paul: Natuurlijk een heel goed initiatief, maar een paar bodyguards 24/7 lijkt mij geen slecht idee, want de corrupte elite zal daar absoluut niet blij mee zijn!

Meer in het artikel:
https://www.ninefornews.nl/jonathan-kri ... st-nalaat/
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”