MJ Truth Een compilatie van Trumps uitspraken over Covid-vaccins door de jaren heen

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

MJ Truth Een compilatie van Trumps uitspraken over Covid-vaccins door de jaren heen

Bericht door Punisher2021 »

MJ Truth
Een compilatie van Trumps uitspraken over Covid-vaccins door de jaren heen
Scherm­afbeelding 2025-10-12 om 11.00.56.png
2025-10-12 11.00.49.mp4
(59.75 MiB) 5 keer gedownload
• Hij wil eerst afwachten of hij een booster krijgt, maar zegt later dat hij niet denkt dat hij die zal krijgen.
• "De FDA wordt bureaucratisch gerund. Het zou meer dan 5 jaar hebben geduurd. Ik heb het in 9 maanden gedaan."
• "Ik heb geleerd dat de FDA feitelijk wordt gecontroleerd door Pfizer. Pfizer heeft de controle, niet Johnson & Johnson, niet Moderna, maar Pfizer heeft de controle over de FDA."
• Trump geeft toe dat hij het Pfizer-vaccin heeft gekregen. De dubbele prik
• De "pauze" op de J&J-prik
• Hij zei dat hij natuurlijke immuniteit heeft omdat hij Covid heeft gekregen... Herinner je je dat er werd gemeld dat hij een Regeneron-behandeling had gehad.
• "Ik wil dat mensen hun vrijheden hebben."
• "Toen ik president was, wilde iedereen zich laten vaccineren. Er was een enorme haast. Je hoorde niets over verplichte vaccinaties. Na mijn vertrek wilden mensen het niet meer."
• "Al heel vroeg nam ik medicijnen en ik knapte heel snel op. Ik denk dat ik het land dingen heb laten zien; niet alleen de vaccins, maar ook de medicijnen.
• Word niet boos, we hebben het in 9 maanden gedaan... vergeleken met 5-12 jaar...
• Ik denk dat de andere kant mensen ermee heeft vergiftigd."
• "Ooit zullen we eens moeten gaan zitten en eens praten."

Ontleed zijn woorden. Luister. Lees tussen de regels door, anons.

Paul: Het is bekend dat Trump het vaccin in 2020 heeft laten ontwikkelen en op de markt bracht voor wie het wilde nemen. De democraten schreeuwden om het hardst dat ze dat niet zouden doen omdat ze dachten dat het niet veilig en werkzaam was. Nadat kasplant biden president werd, werd het vaccin opeens voor veel beroepsgroepen verplicht gesteld en werd er stellig beweerd dat het veilig en effectief was. Er zijn beweringen dat het vaccin in 2021 werd aangepast en het daadwerkelijk gevaarlijk werd om het te nemen. De kans is ook groot dat Trump, die zelf natuurlijk geen farmaceut is, door de werkelijke farmaceuten is voorgelogen over de veiligheid van de ontwikkelde vaccins, vergeet niet dat er opeens een groot verdienmodel met het corona schandaal voor hen was gecreëerd en als het om honderden miljarden dollars gaat, dan tellen mensenlevens niet.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”