Donald J Trump Ik heb zojuist mijn telefoongesprek met president Vladimir Poetin van Rusland afgerond

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
Punisher2021
Moderator
Moderator

Donald J Trump Ik heb zojuist mijn telefoongesprek met president Vladimir Poetin van Rusland afgerond

Bericht door Punisher2021 »

Donald J Trump
Ik heb zojuist mijn telefoongesprek met president Vladimir Poetin van Rusland afgerond,
Trumptruthsocial.jpeg
Trumptruthsocial.jpeg (94.52 KiB) 47 keer bekeken
en het was een zeer productief gesprek. President Poetin feliciteerde mij en de Verenigde Staten met de grote verwezenlijking van vrede in het Midden-Oosten, iets waar, zei hij, al eeuwen van gedroomd wordt. Ik geloof echt dat het succes in het Midden-Oosten zal bijdragen aan onze onderhandelingen om een einde te maken aan de oorlog met Rusland/Oekraïne. President Poetin bedankte de First Lady, Melania, voor haar betrokkenheid bij kinderen. Hij was zeer dankbaar en zei dat dit zal worden voortgezet. We hebben ook veel tijd besteed aan het bespreken van de handel tussen Rusland en de Verenigde Staten wanneer de oorlog met Oekraïne voorbij is. Aan het einde van het gesprek kwamen we overeen dat er volgende week een bijeenkomst van onze adviseurs op hoog niveau zal plaatsvinden. De eerste bijeenkomsten in de Verenigde Staten zullen worden geleid door minister van Buitenlandse Zaken Marco Rubio, samen met diverse andere personen die nog moeten worden aangewezen. De locatie voor de bijeenkomst moet nog worden bepaald. President Poetin en ik zullen elkaar dan ontmoeten op een afgesproken locatie, Boedapest, Hongarije, om te kijken of we deze "roemloze" oorlog tussen Rusland en Oekraïne kunnen beëindigen. President Zelensky en ik ontmoeten elkaar morgen in de Oval Office, waar we mijn gesprek met president Poetin zullen bespreken, en nog veel meer. Ik denk dat er grote vooruitgang is geboekt met het telefoongesprek van vandaag.
https://truthsocial.com/@realDonaldTrum ... 6858741387
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”