De 2 januari-betoging in Amsterdam, de FEITEN..!

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
noumoe
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door noumoe »

Als eerste laten we je graag een ooggetuige lezen, die precies -vanuit diepe verontwaardiging- zijn verhaal deelt. Het gaat om ene Gé Brander, aanwezig tussen de demonstranten:

“Dit was regelrecht zo gepland. Rond half één was ik er met mijn vrouw, ik zag alle bewegingen van de politie, ME en marechaussee en zei al tegen mijn vrouw: ‘We moeten weg hier’. De politie stond al opgesteld in de van Baerlestraat en wij konden er nog door; daarna sloten de gelederen en werd iedereen die kant op gestuurd. De politie begon met het slaan met de wapenstok op iedereen, ouderen, jongeren, kinderen en mensen in een rolstoel. Pas toen de menigte door de politie heen brak en vreedzaam in een mars verder ging trok de politie zich terug."

Geen van de aanwezigen wilde dit. En nee, dit waren niet enkele honderden, ook niet een paar duizend mensen. De grootte van de groep was minstens tien tot twintig duizend man/vrouw/kinderen die voor vrijheid, liefde en echte democratie demonstreerden. De sfeer was daarna weer prima. Schande politie, ME en marechaussee! Schande main stream media die de aantallen zo laag inschatten en verkeerd berichtten. Aan iedereen die zegt dat je niet alles moet geloven wat geschreven wordt… Kijk eens in de spiegel en zeg het eens tegen jezelf als je weer eens wat leest, ziet, hoort uit de MSM… Kijk eens goed naar onderstaande Twitter bericht met video:
https://www.wanttoknow.nl/overige/media ... de-feiten/
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”