Ep. 2687b - How Do You Ensure Those Prosecuted Receive Impartial Judgement Based On Rule Of Law?

Nederlandse vertalingen van X22 en andere info
noumoe
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Ep. 2687b - How Do You Ensure Those Prosecuted Receive Impartial Judgement Based On Rule Of Law?

Bericht door noumoe »

X22 Report 26 januari 2022

Vertaling van 20:32 tot 29:30 door Paul Harmans

… In feite met Jen Psaki (de persvoorlichter voor Biden. Vert), kunnen we hun gehele agenda zien en hun push. Bedenk je, zij hebben een halt toegeroepen aan monoclonale antilichamen

(Wat zijn monoclonale antilichamen - 27 juli 2021 - In het Erasmus MC werden onlangs de eerste Covid-patiënten behandeld met monoklonale antilichamen. Het gaat om patiënten die zelf onvoldoende antistoffen aanmaken, bijvoorbeeld doordat zij afweeronderdrukkende medicatie gebruiken na een transplantatie. Voor hen is het nieuwe middel een doorbraak. Vert.),

ze hebben een halt toegeroepen aan Ivermectine, ze hebben ervoor gezorgd dat mensen geen Hydroxychloroquine kunnen krijgen. Waarom deden ze dat allemaal? Wel, Jen Psaki zei het hardop: “We kunnen niet toestaan dat je deze middelen krijgt, omdat het enige dat werkt de vaccins en boosters zijn.” (Dat zei onze Hugo ook! Vert.) Hun agenda is om iedereen gevaccineerd en geboosterd te krijgen. Bedenk je, hun plan is om je dit elk jaar voor de rest van je leven te geven. Dat is hun hele plan.

Blueprint op Telegram plaatste dit en het zegt:

‘Ivermectine, Hydroxychloroquine, monoclonale antilichamen, en daaronder zegt het: ‘Allemaal unaniem bewezen dat ze corona’s VERMORZELEN en ze werden allemaal opzettelijk geblokkeerd door onze regering en door de ziekenhuizen en apothekers gedurende een corona pandemie. (niet alleen door de Amerikaanse regering, maar Ivermectine en Hydroxychloroquine wereldwijd door bijna alle regeringen, ziekenhuizen en apothekers. Vert.)

Ze gebruikten frauduleuze studies, intimidatie, macht en massa media angst om het te rechtvaardigen.

Een CCP (Communistisch China) aangestuurde ‘pandemie’ gecreëerd via meer dan 60 gain-of-function (versterken van eigenschappen. Vert.) studies, door Fauci gesponsord met onze belastingdollars aan het Wuhan Instituut voor Virologie.

Puur kwaadaardig.’
----------

Dit is waarom ze niet wilden dat iedereen dat zou zien, want als dat zou worden vrijgegeven, dan zouden ze niet in staat zijn geweest de pandemie te pushen. Omdat iedereen de pillen (Ivermectine, Hydroxychloroquine) zou nemen en iedereen genezen zou zijn en mensen zich zouden gaan realiseren: “Wacht eens even, dit geneest in feite een verkoudheid, wacht eens even, dit helpt om van de griep af te komen!”

Ik denk dat mensen zich dat sowieso gaan realiseren, want je weet, de test is veranderd. De test kan nu wel het verschil zien tussen corona afkomstig van een coronavirus, dat een algemene verkoudheid is en daar zijn veel verschillende variaties van, en tussen de griep. En mensen zullen zich gaan realiseren dat: “Wacht eens even, deze medicijnen helpen echt bij verkoudheid en de griep!” Zie je, dat is waarom zij deze medicijnen verborgen willen hebben. Jazeker, ze willen hun eigen ding produceren dat lijkt op Ivermectine, maar dat in feite iets heel anders doet. Dit is wat ze trachten te doen, maar ik denk dat het zal mislukken.

Senator Ron Johnson had onlangs een rondetafelgesprek met al die experts die spraken over de vaccins en wat er gaande is. En de Ohio advocaat Tom Renz, ik heb hem eerder al eens geïnterviewd, hij vertelde iets zeer, zeer interessants. Hij zei: “Volgens het leger hebben zij toezicht gehouden op alle informatie betreffende deze vaccins.” En Tom Renz onthulde wat zij ontdekten. En het is praktisch hetzelfde wat wij al zeiden, maar nog veel erger. Luister naar hem:Tom Renz: Senator, wij hebben drie klokkenluiders vanuit het ministerie van defensie die mij toestemming hebben gegeven hun naam te openbaren: Lt. Kolonel Theresa Long, Dr. Samuel Sigoloff, en Lt. Kolonel Peter Chambers. Alle drie hebben mij deze gegevens overhandigd en ik heb verklaringen van hen die allemaal onder ede zijn gedaan en we zijn van plan dit aan de rechter voor te leggen. We hebben substantiële gegevens die laten zien dat we bijvoorbeeld zagen dat misgeboorten toenamen met 300% over het vijfjarig gemiddelde. We zagen een bijna 300% toename van kanker over het vijfjarig gemiddelde. Kanker wordt niet over gesproken, behalve door dokter Rian ? Dank u dokter. Het volgende is verbazingwekkend en dat zijn de neurologische effecten die dus ook onze piloten kunnen ontwikkelen, een meer dan 1000% (duizend procent!) toename.

Ron Johnson: Dat is tien keer meer.

Tom Renz: Van 82.000 per jaar naar 863.000 per jaar. Er is op onze soldaten geëxperimenteerd, zij hebben bijwerkingen gekregen en sommigen zijn mogelijk overleden. Dr. Corry ? dank u voor uw standpunt aangaande de corruptie en dat is exact wat het is, zij wisten dit. En senator, als deze dokters worden aangevallen, en dan niet alleen de mensen hier in de zaal, maar ook anderen, ik noem geen namen, die zullen mij bellen, ik ben degene die met de medische raden onderhandel, ik ben degene die de heksenjachten overzie. We zullen ze tegenhouden en ik zal ze (de dokters) vertellen waar ze naartoe moeten en ik zal dat blijven doen. Senator, we hebben ook, uh, laat me u dit laatste geven en dan houd ik mijn mond, het wekelijkse rapport van Project Salas van 28 september 2021, Project Salas is een ministerie van defensie project, waar zij al deze gegevens bijhouden die zogenaamd niet bestaan en zij geven het aan het CDC

(Wikipedia: De Centers for Disease Control and Prevention, in het Nederlands Centra voor Ziektebestrijding en -preventie, afgekort CDC, is in de Verenigde Staten de organisatie die zich van staatswege bezighoudt met het opsporen, behandelen en voorkomen van ziekten, vooral met het oog op het openbaar belang. Opmerking vertaler: die omschrijving mag wel eens grondig herschreven worden!).

Zij houden deze vaccins in de gaten. Van die datum, rond die datum, heb ik talloze gevallen waarbij Fauci en het volledige (CDC) team zeiden dat het een crisis van de ongevaccineerden was, dat het 99% ongevaccineerden zijn in de ziekenhuizen. In het wekelijkse rapport van Project Salas (van september 2021! Vert.), het ministerie van defensie document, wordt specifiek gezegd dat 71% van de nieuwe besmettingen onder de volledig gevaccineerden is en dat 60% van de ziekenhuisopnames volledig gevaccineerden betreft. Dit is corruptie van het hoogste niveau. We moeten onderzoeken instellen. De minister van defensie moet onderzocht worden, het CDC moet onderzocht worden en ik dank u bijzonder senator voor het hebben van de moed om op te staan tegen deze groeperingen.

Einde opmerkingen Tom Renz.

Wel, als je luistert naar wat hij zegt, dit vaccin helpt mensen niet om gezonder te worden, het maakt hen in feite ongezonder. Hij zegt dat er een toename van 300% is van kanker, 300% toename van spontane misgeboorten, een 1000% toename van neurologische problemen en het gaat maar door en door, hartaanvallen zijn met 269% toegenomen, plotse aangezichtsverlammingen 291% toename, vrouwelijke onvruchtbaarheid 471% toename, longembolie 467% toename. Zie je, hun agenda is niet om mensen beter te maken, hun agenda is om mensen zieker te maken, hun agenda is depopulatie (volkerenmoord). Hun agenda heeft niets van doen met corona.Corona is een virus, maar de meeste mensen hebben er niet echt last van. Een gezond persoon heeft er geen last van. Jazeker, mensen met een zwak immuunsysteem, of met meerdere onderliggende ziekten, ja, die krijgen er problemen van, net zoals zij problemen krijgen van griep of met een longontsteking of iets dergelijks. Maar de alledaagse mensen die gezond zijn en hun dagelijkse bezigheden uitvoeren hoeven zich er geen zorgen over te maken. Als zij wel problemen krijgen en denken dat ze symptomen hebben, en nogmaals, je weet niet of het de griep is of corona, Ivermectine en Hydroxychloroquine genezen dat. Dat is iets waarvan ze niet willen dat mensen dat weten.

En wat heel interessant is, is dat de rechter heeft beslist dat ze, de FDA en Pfizer, geen 75 jaar hebben voordat ze hun informatie hoeven vrij te geven, ze moeten het in 6 tot 8 maanden vrijgeven. Nu komt de advocaat voor de FDA en Pfizer met bijna hetzelfde aan, ze vragen of ze de vrijgave van de eerste 55.000 documenten mogen vertragen. Waarom zouden ze dat willen? Omdat mensen erachter zullen komen wat de vaccins werkelijk doen. Ze houden geen corona tegen, in feite creëren ze de pandemie, het maakt mensen ongezond, het vernietigt je immuunsysteem, het verplaatst je naar de categorie mensen die dit hebben genomen en zullen sterven gedurende de tijd. Maar zodra ze de informatie vrijgeven, zullen de mensen dit gaan inzien en als het eenmaal uitkomt, dan is het spel volledig uit. Waarom denk je dat ze er zo hard voor vechten om het tegen te houden?
https://rumble.com/vtd1hc-ep.-2687b-how ... nt-ba.html
Plaats reactie

Terug naar “Paul Harmans nederlandse vertalingen”